LIDL SLOVENIJA V ČASU IZREDNIH RAZMER

Za Lidl Slovenija kot trgovskemu podjetju je oskrba z živili ključna dejavnost, nujno potrebna za delovanje države, tudi v izredni situaciji, kot je izbruh koronavirusa.

31.03.2020 12:00:00 | Komenda/Ljubljana
V Lidlu Slovenija si prizadevajo za varno nakupovalno izkušnjo vsakega posameznika.

V Lidlu Slovenija si prizadevajo za varno nakupovalno izkušnjo vsakega posameznika.

Za Lidl Slovenija kot trgovskemu podjetju je oskrba z živili ključna dejavnost, nujno potrebna za delovanje države, tudi v izredni situaciji, kot je izbruh koronavirusa. Njihova najpomembnejša cilja v teh izrednih razmerah sta zaščititi zaposlene in kupce ter zagotoviti razpoložljivost blaga.

Še pred prvimi potrjenimi primeri v Sloveniji, so v Lidlu Slovenija vzpostavili posebno skupino, ki redno spremlja stanje in se ukvarja z vzpostavitvijo ukrepov za zaščito zaposlenih, kupcev in zagotavljanje neprekinjenega poslovanja. Posebna krizna skupina je vseskozi aktivna in pripravlja ukrepe, s katerimi odgovarjana trenutno dogajanje. V vsem pa sledijo navodilo NIJZ ter drugih pristojnih inštitucij, ki jih stalno spremljamo.

Intenzivno obveščanje o ukrepih

Zaposlene in kupce intenzivneje jih obveščajo o zaščitnih ukrepih – še dodatno so poudarili pomen upoštevanja higienskih predpisov, ki veljajo za primere nalezljivih bolezni, in pravočasnem zdravniškem posvetovanju v primeru simptomov bolezni.

Z namenom rednega in ažurnega obveščanja so za zaposlene uvedli dnevne novice o trenutnem stanju in ukrepih, ki so objavljene po vseh razpoložljivih internih kanalih podjetja. Zaposlenim so ob tem na voljo tudi za vsa morebitna vprašanja.

Zaščitna oprema

Takoj po zaostritvi razmer so poskrbeli za zadostno količino razkužil, da si zaposleni lahko redno razkužujejo roke med delom. 

Vse trgovine so opremljene z namenskimi stojali z razkužilom za kupce, na katerih je prostor tudi za plastične rokavice. Obenem kupce stalno opozarjajo na dosledno uporabo rokavic pri izbiri pekovskih izdelkov iz samopostrežnih regalov ter na oddelku sadja in zelenjave.

Pristojni organi v prvi fazi mask niso uvrstili med priporočljiva zaščitna sredstva, ko pa so to storili, so v Lidlu Slovenija takoj odreagirali. Tako so tudi maske odslej na voljo zaposlenim, prav tako so vsi zaposleni prejeli navodila za pravilno uporabo in vzdrževanje mask.

V vseh trgovinah so na blagajne namestili zaščitne zaslone iz pleksi stekla.

Varnostni ukrepi v trgovinah

V hodnikih do blagajn so nalepili trakove na 2 m, s katerimi opozarjajo na pravilno razdaljo med kupci pri čakanju na blagajni. Prav tako opozorila o varnostni razdalji visijo tudi po trgovini.

Iz trgovin so zaradi boljše varnosti umaknili košare. Vozičke redno razkužujejo, prav tako površine na blagajni, ki so bolj izpostavljene kupcem.

Kavomate so vzeli iz obratovanja in zaprli sanitarije za kupce, kjer so bili na voljo.

Kljub temu, da rokavice kot zaščitno sredstvo niso priporočene oz. so celo odsvetovane, predvsem na blagajni, saj ne omogočajo razkuževanja po vsakem stiku s površino – so lateks rokavice ponudili zaposlenim, v kolikor jih želijo uporabiti pri delu.

V skladu z določili omejujejo število kupcev v trgovini, na podlagi priporočil NIJZ glede na kvadraturo posamične trgovine.

Izvajajo prioritetni vstop oziroma nakup za ranljive skupine med 8. in 10. uro.

Preko družbenih omrežij stalno opozarjajo kupce na pravila varnega nakupovanja, prav tako so na televizijah pričeli objavljati oglas s temo varnega nakupovanja.

Prilagojena organizacija dela

Pri organizaciji dela izvajajo ukrepe, ki zaposlenim omogočajo, da zaradi zaprtja šol in vrtcev poskrbijo za svoje družine, obenem pa zagotovijo varnost kupcev in stabilnost podjetja, kolikor je to v dani situaciji mogoče. Vse zaposlene v prodaji so v tednu, ko je bila razglašeno predvideno zaprtje izobraževalnih ustanov, prosili, da sporočijo, kako bodo glede na situacijo z zaprtjem šol in vrtcev lahko delali – na podlagi njihovih zmožnosti so oblikovali urnike, ki so prilagojenim njihovim potrebam. Zaposleni so pokazali izredno veliko stopnjo samoorganizacije in pripadnosti ekipam in so se že sami med seboj uskladili tako, da lahko obratujejo normalno.

Prilagodili oziroma skrajšali so tudi delovne čase. Najprej samoiniciativno, potem pa skladu s kasnejšo vladno uredbo. Ta določa, da morajo biti trgovine odprte najmanj od 8. do 18. ure in ob nedeljah zaprte.

Zaposlenim v trgovinah, skladišču in oddelku za blagovno načrtovanje, ki so v tednu od 9. 3. do 15. 3., delali vsaj dva dneva so 31. 3. izplačali poseben dodatek 200 EUR bruto. Tako so se z gesto zahvalili za njihovo zavzeto delo v izredno napornih dneh.

Zaloge so trenutno zadostne

V času izrednih razmer beležijo nekoliko povečano povpraševanje po izdelkih z daljšim rokom trajanja oziroma suhega sortimenta ter higienskih pripomočkov, denimo riža, testenin, olja, kosmičev, trajnih kruhov, trajnega mleka, toaletnega papirja in konzerviranih živil. Se pa tudi nakupovalne navade umirjajo oziroma so nakupi usmerjeni tudi v sveži sortiment – kruh, sadje, zelenjava, meso …

Zaloge so trenutno zadostne, zato tudi kupce proaktivno prosijo, naj nakupujejo zmerno, saj je izdelkov dovolj.

Vsa področja v podjetju se z roko v roki z dobavitelji trudijo zagotoviti najboljšo možno razpoložljivost potrebnih izdelkov v vseh Lidlovih trgovinah. Spremljajo stanje zalog in bodo v primeru, da pride do motenj v dobavi, reagirali s pripravljenimi rezervnimi scenariji.

Iz Lidla Slovenija še sporočajo: »Ob nastalih razmerah lahko največ pripomoremo vsi skupaj s solidarnostjo, strpnostjo in odgovornim ravnanjem

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Kategorije

Korporativno

Več

Komunikacijsko gradivo (1)
  • V Lidlu Slovenija si prizadevajo za varno nakupovalno izkušnjo vsakega posameznika.

    Lidl Slovenija v času izrednih razmer

    Komenda/Ljubljana, 31.03.2020 12:00:00

    Fotografije (1)
    download

Additional reports