LIDL SLOVENIJA Z NOVO POBUDO ŠIRI HUMANITARNE AKTIVNOSTI

Skupna akcija Lidla Slovenija in Zveze prijateljev mladine Slovenije: Družine nas potrebujejo.

10.06.2020 12:00:00 | Komenda
Skupna akcija Lidla Slovenija in Zveze prijateljev mladine Slovenije - Družine nas potrebujejo.

Skupna akcija Lidla Slovenija in Zveze prijateljev mladine Slovenije - Družine nas potrebujejo.

V podjetju Lidl Slovenija večino donacij namenjajo humanitarnim organizacijam, v okviru pobude Ustvarimo boljši svet pa podpirajo številne družbeno-odgovorne projekte. Čas epidemije je položaj mnogim še poslabšal, kar opažajo tudi v Lidlu Slovenija, zato so skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) zasnovali akcijo Družine nas potrebujejo. Obenem pa so na prenovljenem spletnem mestu www.boljsisvet.si pripravili posebno povabilo k oddaji prošenj za donacije za različne projekte in aktivnosti, ki bo odprto do 10. julija. Tovrstnih razpisov načrtujejo v letošnjem letu še nekaj – v sklad pa so namenili skupno 30 tisoč evrov.

Lidl Slovenija in ZPMS že nekaj let sodelujeta pri humanitarni akciji Pomežik soncu, tokrat pa sta se odločila sodelovanje še nadgraditi. »V času epidemije so stiske družin postale še večje in številni otroci živijo v pomanjkanju. Družine dandanes resnično potrebujejo pomoč in tako je nastala humanitarna akcija Družine nas potrebujejo. Hvaležni smo Lidlu Slovenija, da vedno znova prisluhne našim prošnjam in priskoči na pomoč družinam v stiski,« je dejala Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS.

V okviru akcije bodo v Lidlu Slovenija v juniju in juliju od vsakega nakupa izdelkov blagovnih znamk Lupilu in Cien Baby iz redne ponudbe prispevali 10 centov v sklad ZPMS za pomoč družinam v stiski zaradi COVID-19. Humanitarni akciji se lahko priključi vsakdo, in sicer tako, da na 1919 pošljejo SMS-sporočilo s ključno besedo SMEH (darujete 1 EUR) ali SMEH5 (darujete 5 EUR).

Povabilo organizacijam k oddaji prošenj za donacijo

Potrebe posameznikov in stiske zagotovo najbolje razumejo humanitarne in druge organizacije, ki se s trenutnimi razmerami srečujejo na dnevni ravni. »V času epidemije so humanitarne organizacije zabeležile povečano število prošenj po donacijah. Z organizacijami smo sodelovali tudi v času koronavirusa in so nas o povečanem obsegu prošenj obvestili. Sicer pa smo tudi sami prejeli številne prošnje za pomoč in sodelovanja. Ker želimo v teh časih še konkretneje priskočiti na pomoč, smo v sklopu prenove spletne strani www.boljsi-svet.si pripravili posebno povabilo organizacijam k oddaji prošenj za donacije,« so sporočili iz Lidla Slovenija.

V svojem humanitarnem delovanju Lidl Slovenija že sodeluje s številnimi organizacijami, s povabilom pa želijo doprinos k boljšemu svetu še okrepiti: »Število prošenj, predvsem manjših organizacij, se je v zadnjih letih močno povečalo, v najbolj intenzivnih mesecih jih je tudi več kot 50 na teden. Ker želimo dati enako priložnost vsem, smo se odločili, da oblikujemo rešitev, ki nam bo omogočila enakovredno obravnavanje tovrstnih pobud. Do konca februarja 2021 bomo povabilo izvedli še nekajkrat, v sklad za donacije smo namreč namenili skupno 30 tisoč evrov.«

Povabilo je odprto od 10. junija do 10. julija, pravila in pogoji sodelovanja pa so na voljo na spletnem mestu Lidlove trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet .

V času epidemije razdelili 4,5 tone novih oblačil in prehrambnih izdelkov

V Lidlu Slovenija so med epidemijo z donacijami pomagali organizacijam in društvom, s katerimi tudi sicer redno sodelujejo, dodatno pa so podprli še nekatere organizacije in zdravstvene delavce. Trem največjim slovenskim UKC-jem so podarili nekaj sto kilogramov sadja, z donacijo prehrambnih in higienskih izdelkov so pomagali ZPMS in jim razdelili za več kot 2.000 eurov materialnih dobrin, Zvezi Lions klubov, distrikt 129, Slovenija, pa so donirali 4,5 tone novih oblačil, ki so bila razdeljena 2.500 ljudem. Nekaterim organizacijam, denimo Anini zvezdici in Kraljem ulice, so priskočili na pomoč z enkratno donacijo bonov, z društvoma Humanitarček in UPornik pa so sklenili letno donacijsko sodelovanje.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Additional reports