BRKATI NOVEMBER V LIDLU SLOVENIJA: DOBRODELNA AKTIVACIJA IN SKRB ZA PREVENTIVO

V Lidlu Slovenija tudi letos pripravljajo dobrodelno-preventivni projekt Brkati november.

04.11.2020 12:00:00 | Komenda
V Lidlu Slovenija tudi letos pripravljajo dobrodelno-preventivni projekt Brkati november.

V Lidlu Slovenija tudi letos pripravljajo dobrodelno-preventivni projekt Brkati november.

V Lidlu Slovenija tudi letos pripravljajo dobrodelno-preventivni projekt Brkati november. Z njim želijo opozoriti na pomembnost preventive in samopregledovanja s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že drugo leto zapored sodelujejo s Slovenskim onkološkim društvom za moške OnkoMan v boju proti raku.

Dobrodelna jajca

Brkati november lahko v Lidlovih trgovinah po Sloveniji vsakdo podpre z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše.** V mesecu novembru bodo namreč v Lidlu Slovenija od vsake prodane škatle jajc namenili 0,10 evra Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni. 

Ves november bodo škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z modrimi nalepkami 'Ne pozabi na jajca'. S tem nagovarjajo kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa ima ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje.

Kot je že v navadi, so k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce. Pozvali so jih, da letos ustvarijo najbolj kreativne brke. Od vsake poslane fotografije bo podjetje še dodatno namenilo 10 evrov v skupni donacijski fond OnkoManu.

»Če smo rešili vsaj eno življenje, je naše poslanstvo izpolnjeno«

Namen projekta Brkati november je boj proti raku prostate, drugemu najpogostejšemu raku pri moških. Hkrati je to boj proti raku na modih, kajti število teh diagnoz se je v zadnjih letih podvojilo. Gregor Pirc, predsednik Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan, je pri 24 letih zbolel za rakom na modih in ga uspešno prebolel. Ob letošnjem ponovnem sodelovanju OnkoMana in Lidla Slovenija je povedal: »V letošnjem Brkatem novembru ponovno sodelujemo s podjetjem Lidl Slovenija, in tako nadaljujemo že lani začeto zelo uspešno skupno zgodbo. Veseli smo, da so v Lidlu Slovenija, kot družbeno odgovornem podjetju prepoznali našo vrednost in vsi skupaj tudi letos sodelujemo za skupno dobro vseh nas. Zdravje je ena od naših najvišjih vrednot in lepo je, da lahko skupaj naredimo nekaj pozitivnega. Letos zbiramo sredstva za ozaveščanje bolezni raka, še posebej je v ospredju problematika raka na pljučih, za katerega velja sinonim tihega ubijalca. Smrtnost je med najvišjimi v Sloveniji, predvsem na račun kajenja in poznih znakov bolezni, ki so posledično prepozno odkrita. Verjamem in vem, da z našimi akcijami ozaveščamo in izobražujemo širšo javnost, in če smo rešili vsaj eno življenje, potem je naše poslanstvo izpolnjeno.«

V letošnjem skupnem projektu Lidla Slovenija in Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan bodo ves mesec poskrbeli za izobraževalne in zanimive vsebine.

 

**Zaradi narave proizvodnje, t.j. ekološke proizvodnje, je razpoložljiva količina živila omejena. Zbiranje sredstev bo potekalo v mesecu novembru, od 2. 11. 2020 do 30. 11. 2020 oziroma do odprodaje zalog.

Kontakt za medije

Korporativno komuniciranje Lidl Slovenija
pr@lidl.si
0807060

Additional reports